فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در این راستا ۹ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سرهنگ اللهوردیان فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در این راستا ۹ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

سرهنگ اللهوردیان افزود: در راستای اجرای این طرح و با مشارکت اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان، ۳۸واحد صنفی در شهر مورد بازدید قرار گرفت.

او گفت: در بازدید‌های به عمل آمده، ۹واحد صنفی به علت عدم رعایت موارد بهداشتی و تخطی از قوانین و ضوابط اماکن عمومی و صنفی و رعایت نکردن مصوبه ستاد پیشگری و مبارزه با ویروس کرونا پلمب شدند.

اللهوردیان افزود: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان مراغه تمامی واحد‌های صنفی موظف به رعایت قوانین صنفی و بهداشتی و مصوبات این ستاد هستند.

او با تاکید بر تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه عدم رعایت مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.